Retur gratuit si 100% banii inapoi, garantat

Daca in decurs de 14 zile calendaristice, dupa achizitionarea produselor, din orice motiv, doriti sa renuntati la achizitionarea produsului dumneavoastra, este de ajuns sa ni-l trimiteti si veti primi banii inapoi in cont. 

Produsul se trimite obligatoriu nefolosit si in ambalajul original fara ca acest ambalaj sa fi rupt sau deteriorat in nici un fel.

Produsul trebuie sa nu fie deteriorat, zgariat, spart, mototolit, decolorat, atins de orice substanta, cu pete sau urme de folosire. In situatia incare produsul sau ambalajul prezinta urme de genul celor de mai sus ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

Produsul tau este lovit/deteriorat

In situatia in care la desfacerea coletului ai observat ca produsul este deteriorat sau lovit te rugam sa ne transmiti pe adresa comenzi@covera.ro poze cu produsul si ambalajul. In max 48 ore departamentul Customer Suport va prelua si rezolva problema inlocuid produsul. Taxele de transport/inlocuire vor fi platite in intregime de Covera.ro

(D.O.A. - dead on arrival):

  • Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre Agricover SRL in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect la adresa comenzi@covera.ro. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platiti contravaloarea initiala a produsului/produselor;
  • Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre Agricover SRL;
  • Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.


Daca returnezi bocanci sau accesorii de imbracaminte (tricouri, geci etc.)

Va rugam sa puneti produsele in ambalajul original si sa plasati aceast ambalaj intr-o cutie suplimentara de transport de carton. Daca cutia initial de carton lipseste puteti folosi o cutie asemenatoare ca si dimensiuni si consistenta. Cutia brand-ului in care au venit pantofii/accesoriile de imbracaminte este foarte importanta si va rugam sa nu o deteriorati deoarece fara ea nu putem primi produsele retur. Nu lipiti nimic pe aceasta cutie, ci doar pe cutia exterioara de transport. Nu se pot accepta ca retur pantofi cu talpa murdara, zgariati, cu urme evidente de purtare, tricouri sifonate, agatate, marcate cu semne de purtare, murdare.

Ne rezervam dreptul de a refuza un retur daca politica de retur nu este respectata

Cum returnez produsele?

Oferim politica de retur gratuita pentru toate produsele comercializate de www.covera.ro. Semnaleaza la comenzi@covera.ro intentia de retur si motivul returului iar departamentul Customer Suport in max 24 ore lucratoare te va contacta pentru informatii suplimentare.

Mai intai se trimite produsul si abia apoi un maximum 30 zile se face returul banilor. Returul se face obligatoriu numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se face returul baniloc in numerar. Solicitarea de retur trebuie facuta pe email la comenzi@covera.ro. 

Schimbul de produse

In situatia in care doresti sa schimbi produsul primit deoarece nu esti multumit  de caracteristicile lui semnaleaza la comenzi@covera.ro iar departamanetul Customer Suport va prelua si rezolva problema in max 48 ore lucratoare.

Adresa de retur

In situatia in care nu primiti indicii privind adresa de retur produsul trebuie returnat la adresa: Covera Distribution SRL, str Agricultori nr 37-39, Bucuresti, insa numai dupa confirmarea telefonica cu reprezentantii Covera pe adresa comenzi@covera.ro

Produsul poate fi returnat numai in conditii perfecte, inclusiv ambalajul si accesoriile aferente trebuie sa nu prezinte semne de uzura.

Intentia de retur se face numai in scris. Returnarea produselor primite in stare perfecta de functionare se face pe cheltuiala clientului. Covera Distribution SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate in conditii perfecte - in cel mult 30 zile calendaristice de la data receptionarii produsului si a denuntarii in scris a contractului. Suma se va rambursa in contul persoanei fizice sau juridice care a facut comanda si a platiti contravaloarea produselor, insa numai dupa ce primim email privind intentia de retur la adresa comenzi@covera.ro

Returul produselor se supune ordonantei nr 34/2014 ce vine pe fondul unor modificări la nivelul UE și abrogă vechea ordonanță 130/2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:

"Consumatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

Momentan, nu puteti plasa comenzi pe site. Pentru orice intrebari, va rugam sa ne scrieti la comenzi@covera.ro Va multumim.